Thursday, February 10, 2011

habbatus sauda

habbatus sauda
KHASIAT HABBATUS SAUDA

Habbatus Sauda adalah sejenis tumbuhan dalam bentuk rumput kecil, mempunyai batang yang tingginya lebih kurang setengah hasta, mengeluarkan bunga yang berwarna biru yang terdapat di dalamnya biji Habbatussauda. Tumbuhan ini terdapat di negara Arab dan dikenali dengan pelbagai nama seperti Habbatussauda(Mesir , Syam), dalam Bahasa Inggeris dipanggil Nigella Sativa atau Black Cumin. Produk mempunyai khasiat yang amat tinggi.

Mengandungi lebih drp 67 kandungan bahan aktif di dalamnya. Bahan-bahan ini dapat membantu menyembuhkan beberapa penyakit yang sering dihadapi oleh manusia. Habbatus Sauda ini ialah satu supplement/ubat yg membetulkan perjalanan sistem tubuh seseorang individu itu. Ianya akan membersihkan darah dan menjadikan individu itu lebih bertenaga dan sihat .




Cara pemakanan & penggunaan habbatussauda..just sharing
# habbatussauda tu macam herba...boleh buat macam teh, sebenarnya ada yang dijual serbuk ..macam kopi..minum campur susu sedap..kalau yang berbiji kena blend la dulu


#serbuk tu tabur atas nasi panas pun sedap, macam makan ulam lah..tabur barang sesudu kecil amalkan makan tiap hari..menyihatkan badan dan menguatkan otak.Insyaallah..


#kalau selsema, letakkan habbatus sauda dalam kain jaring..lepas tu hidu2 selalu..insyaAllah

Sila hubungi saya, Mazlan di 019-373 8847 jika berminat untuk membeli..

No comments:

Post a Comment